duminică, 26 septembrie 2010

Retrospectiva Schimba Hainele (mi-a placut, nu mi-a placut) cu Roxana

Roxana, Petite Aimee

Schimburile mi se par grozave. In primul rand, pentru ca sincera sa fiu, ma atrag sa-mi fac ordine in sifonier.:)) Apoi, pentru ca fiecare dintre noi, avem o multime de lucruri care la prima vedere ne-au placut la nebunie, iar mai apoi ne-am dat seama ca nu ne reprezinta cu adevarat.

La schimbul de haine de la deBufet, cu siguranta, am simtit spiritul competitiv al nostru, al femeilor.

Stiu ca m-am distrat teribil, au fost scene demne de Confessions of a shopaholic :)). Toate pusesem ochii pe un lucru si stiam ca este ACEL lucru cu care trebuie sa plecam de acasa.

Am adus 10 hainute pe care nu le mai purtam, dar care stiam ca altcuiva ar putea sa i se para dragute. Si am fost uimita sa vad ca unele dintre ele au fost chiar ACEL lucru pentru alte persoane.

Dupa aventura de la deBufet, stiu ca am plecat cu zambetul pe buze si cu cateva rochite minunate, pe care le port cu multa placere.

Schimbul de haine de la Verde Cafe insa, m-a uimit printr-o atmosfera diferita, mai calduroasa, mai intima. Nu a mai fost o vanatoare de comori.

Am studiat cu atentie hainele, ne-am pus intrebari de genul "Oare mi se potriveste?" si am auzit si afirmatii "Uite ce am gasit, cred ca ti-ar veni mai bine tie."

Nu vin la aceste schimburi pentru a ma intoarce acasa cu ceva nou in garderoba, ci pentru ca ma uimeste cum femei total diferite, pot avea gusturi comune, si cum hainele ne pot apropia atat de mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu