duminică, 26 septembrie 2010

Retrospectiva Schimba Hainele (mi-a placut, nu mi-a placut) cu Mary



Mi-a placut
Mi-a placut ideea. A fost prima editie 'schimba hainele' la care am participat. M-am bucurat ca s-a gandit cineva sa organizeze si la noi, sa scapam de 'lasa pastreaza tot ca nu stii cand iti trebuie'. Hainele care iti sunt prea mici/mari, primite cadou, tie nu iti plac, nu iti mai plac, nu iti mai vin, nu se mai potrivesc cu felul in care te imbraci acum..etc.. altcineva le poate gasi minunate! Deci schimba doneaza, numai nu le mai tine in sifonier :).
Salopeta mea; un exemplu foarte bun pt ce am scris mai sus: imi doream demult o salopeta exact asa, pentru mine era perfecta, dar fosta posesoare o gasea incomoda si desi ii placea nu prea o purta....
Numarul mare si destul de divers de haine, cam pt toate gusturile, lucruri de calitate intr-o stare aproape perfecta [stiu ca multa lume se teme de hainele s.h., dar e o prejudecata..+am gasit si haine nou noute, ceva vintage, multe accesorii...]
Amenajarea spatiului care permitea o 'circulatie' ok a masei de participanti:))
Nu mi-a placut
Alergarea 'regizata' de la inceputul schimbului:))
Desi mai multa lume a insemnat mai multe haine, poate a fost totusi prea multa lume..varianta cu invitatia mi se pare mai ok
Mi-a placut:
Atmosfera,mult mai relaxata si locul ales.
Participantii, multi erau cunoscuti sau ii intalnisem la editia trecuta, dar acum am avut timp sa si discutam putin, sa vedem fiecare ce si-a gasit, ce haine au ajuns la cine etc:)
Rochia mea roz gasita acolo si hainele aduse in general [cu mici exceptii]
Faptul ca a existat si un 'colt' pt donatii de haine.
Nu mi-a placut:
Hmmm,nu prea am ce scrie aici,decat poate lipsa unor paricipanti confirmati...pacat,cred ca multi s-au speriat si au crezut ca o sa ploua..

2 comentarii: