duminică, 26 septembrie 2010

De ce e romanul strangator


Sursa foto
"Tatăl meu era foarte strângător de fel. Nu arunca nimic. Avea prin podul casei tot felul de vechituri, iar eu, cu mania curăţeniei, l-am «rezolvat» în această privinţă. Urc în pod. Ce văd acolo? Era pliiiin de pantofi vechi. Un car am strâns să arunc. Tata să facă infarct când a văzut. «De ce te-ai bă­gat? Uite ce-ai făcut! De ce te bagi tu în lu­crurile mele?» Şi a luat în mână un pantof alb din satin. «Unde este ce­lă­lalt? Unde l-ai pus?», a spus el dispe­rat. Era pantoful de mireasă al ma­mei... După care s-a dus în brutăria lui, supărat, l-a aşezat pe masă, s-a uitat îndelung la el, şi, încet încet, a aţipit. După ce s-a trezit l-a luat de acolo şi l-a aşezat pe cuptor, unde, luându-se cu treabă, l-a uitat, iar pantoful a ars...".
De ce are vulpea coadă", în regia lui Cornel Diaconu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu