duminică, 13 octombrie 2013

Cu o bucata de ciocolata primita la timpul ei, inveti ce inseamna bunatatea!


Probabil va mai aduceti aminte ca inainte de revolutie multe lucruri nu se gaseau “in comert”. Pe langa oua sau carne, cu greu se gasea o bucata de ciocolata, in afara de cea facuta in casa. Din acest motiv, atunci cand am auzit ca la alimentara s-a bagat ciocolata, am fugit in casa sa le cer parintilor bani. 

Ai meu dormeau şi, cum n-am reusit sa-i mobilizez pe loc, m-am dus inainte sa stau la coada. In timp ce stateam la coada de vreo 100 de oameni, mi-am dat seama ca mama s-ar putea sa nu mai apara. Lucru care s-a si intamplat. 
Eram trista, aproape ca vroiam sa plang. Mergeam incet catre casa, cand din spatele meu aud o voce de femeie, intreband: “Vrei o bucata de ciocolata?”. M-am intors cu o bucurie incredibila, dar femeia nu mi se adresase mie, isi intreba fiul. Vazand insa bucuria din ochii mei, mi-a oferit si mie cateva bucati. Asa de mult ce m-am bucurat, nu va puteti imagina. Si astazi ma emotioneaza acest gest de bunatate pe care l-a facut acea doamna pentru mine.



”Citește continuarea pe Bursa Cosmote Free și scrie și tu povestea ta” cu link spre articolul tău postat pe free.cosmote.ro/bursa;
COSMOTE Romania revoluționează telefonia mobilă prin introducerea unui nou portofoliu de abonamente, mai simplu, al cărui fundament este inovația prin simplitate și comunicare nelimitată. Mai multe detalii despre oferta găsești pe free.cosmote.ro, iar despre concurs accesând free.cosmote.ro/bursa.

13 comentarii:

  1. Buna,
    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, in valoare de 187 de lei.
    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.
    Te pup si multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. This is how my partner Wesley Virgin's story starts in this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

    As a matter of fact, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he revealed hidden, "SELF MIND CONTROL" tactics that the government and others used to get everything they want.

    As it turns out, these are the EXACT same tactics lots of celebrities (notably those who "became famous out of nowhere") and the greatest business people used to become wealthy and famous.

    You've heard that you utilize only 10% of your brain.

    That's really because most of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Maybe this expression has even occurred IN YOUR very own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind around 7 years back, while riding an unregistered, beat-up garbage bucket of a car without a license and $3 in his pocket.

    "I'm so fed up with living paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"

    You've taken part in those types of questions, am I right?

    Your own success story is going to happen. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S SECRETS

    RăspundețiȘtergere