vineri, 14 mai 2010

Trivale, Pitesti

Nora: Rochita a fost realizata in 1980 la un atelier specializat in confectionarea rochiilor de mireasa din cartierul Trivale, in Pitesti. E o rochie simpla dar fermecatoare, alcatuita toata din volane mari, unul chiar acoperind umerii. Materialul este un fel de satin in care sunt sculptate mici flori de zapada :)
De-a lungul anilor am purtat-o si eu in diverse imprejurari (la scoala intr-o piesa de teatru, la o petrecere, un concert de jazz), tot modificandu-i lungimea (desi niciodata nu am taiat-o definitiv). Ceea ce ma incanta la ea e ca, schimband centura, pantofii, poseta, poate capata de fiecare data un alt aer, mai modern sau mai retro.

5 comentarii:

  1. Da, e super tare. Stilul asta de rochie a fost prezent pana prin '84, asa imi amintesc.Adica asa cum este modificata de Nora, scurtata, atunci cand nu erau destinate mireselor.
    Da, imi place alaturarea celor doua fotografii, foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai ce-mi place cum a adaptat-o!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos, tare mult ma bucur ca va place :)

    RăspundețiȘtergere