joi, 13 mai 2010

1978

O rochie de la Vintagelike, din 1978.

O rochie din 1978, cu " dovada". Imi pare rau ca nu se vad clar poseta si pantofii, niste opere de arta, lucrate din lac bej, pe calea Victoriei. Pantofii cu platforma si toc gros, inalt. Initial a fost lunga, ulterior a fost scurtata pt a mai fi imbracata doar o data ( in total de doua ori), realizandu-se, in partea de jos, 2 fuste suprapuse, surfilate strans pentru a se ondula. Fermoarul a fost schimbat. Materialul , care este cu aspect brocat pe fata , putin lucios ( pe dos foarte lucios), nu este jerse, ci o stofa intrata in Romania " la pachet", grea si plina, din fibre de matase vegetala, cu amestec de ceva sintetic ce ii da si elasticitate. Habar n-am cum se numeste materialul asta. Culoarea este verde de iarba sanatoasa, sau verde dragon, altfel decat in poze.

Apropo de concurs: a sosit ieri cartea de pe Amazon.



5 comentarii:

  1. Ma declar indragostita de rochie!
    Bravo,Gena!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da mai, dar nu s-a inscris in concurs, as face eu inscrierea, by default :) Ce spuneti?

    RăspundețiȘtergere
  3. Fingo, multumesc frumos pentru comentariu si pentru remarcarea produsului, ca eu sunt - Marga ma cunoaste!- ca sa zic asa, "imprastiata" in multiple activitati si , desi am citit pe blogul tau despre concurs, nu am avut timp sa ma gandesc cu ce as putea participa. Adica ,m-am gandit, sa nu mint ca nu-i frumos, dar pana as intra in posesia fotografiilor, ar dura prea mult.
    Tu decizi daca faci inscrierea pentru mine, oricum rochia merita din plin,nu pentru ca este in posesia mea. Mi-ar placea totusi sa gasesc prin arhivele mamei mele pantofii din lac bej, de care am fost indragostita. Probabil sunt deteriorati, dar modelul era bestial, cu platforma destul de inalta in fata, bot rotund,cu bareta la spate, si toc gros. Multumesc frumos,inca o data.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata, te-am inscris in concurs :) Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelent,Fingo!!!!
    Bafta Gena!Eu votez deja pt tine!
    Mi-e necaz ca eu nu pot participa,din lipsa de poze...:((

    RăspundețiȘtergere