luni, 19 aprilie 2010

Thierry Mugler

Not Vintage Yet strikes back cu o rochie de designer. Thierry Mugler are o poveste tare frumoasa: de la balet la design de vitrine si apoi la design de haine. A publicat doua carti despre moda si fotografie, inspitrate din propaganda stalinista. A fost regizor pentru melodia lui George ichael Too Funky. In videoclip apar cele mai apreciate creatii ale designerului. Enjoy :)


Tare mult as vrea sa sa vad o poza cu rochia aceasta din perioada ei. Nu uitati de concurs :).

4 comentarii:

  1. Imi plac creatiile lui, am citit intr-o carte de la editura Taschen, cred ca se numeste Moda in secolul 19 si 20, editia de buzunar. apar niste acolo fotografii cu sacouri foarte colorate si construite in stilu-i caracteristic. Am gasit si eu intr-un sh 2 sacouri, dupa cate am citit si vazut par a fi sfarsitul anilor 80 insa numai pe unul l-am cumparat pentru ca celalalt era cam mare(44). sper sa mai fie acolo cand ma intorc in oras ca m-am razgandit si-l vreau si pe ala de dragul artei. sau poate il vrea altcineva

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am, am avut 2 postari pe un asa zis blog dar m-am plictisit dupa o zi

    RăspundețiȘtergere