Cum a fost?
Am intrebat cativa dintre expozanti si multi au fost dezamagiti. Putina lume, putina care sa fi inteles de ce ar cumpara cineva haine si accesorii dintr-un club, unde de obicei te duci sa le arati celorlalti cum arati si nu te hotarasti acolo cu ce sa te imbraci. Cand intri in club, esti pregatit mental sa fi admirat, nu te preocupa ce ai mai fi putut sa faci ca sa arati si mai bine. Poti sa fi invidios pe o tinuta interesanta a cuiva, dar nu esti pregatit sa o cumperi de acolo.
In plus, nu cred ca publicul Kiss FM si publicul Kristal este cumparator de "vintage". Ar fi fost poate cei din Control, dar nici targurile organizate acolo nu au efecte scontate de organizatori iar ipoteza pentru care nu au succes este cea de mai sus: clubul nu este un loc de unde cumperi haine.
luni, 19 aprilie 2010
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu