joi, 21 ianuarie 2010

Diferente intre vintage si SH

Un raspuns sincer de la Anais

Cred ca ai sintetizat totul perfect cand ai spus "vintage de suflet". Si eu am o parte din dulapul meu plina cu haine mostenite sau "furate" de la mama si bunica mea, haine pe care nu le voi putea arunca sau da vreodata. trebuei sa ramana in familie!

Si mama mea isi facea singura haine in liceu si facultate si colegele o rugau cu disperare sa le faca si lor unele modele. Am in dulap o pereche de cizme cu toc şi un imprimeu leopard cumparate de matusa mea de la casa de moda Venus, la sfarsitul anilor 70, cizme pentru care a "facut foamea" cateva luni in facultate. Sunt atat de mandra ca le am si arata in continuare demential! Astea sunt vintage deja chiar daca li se potriveste si denumirea SH pentru ca sunt la a doua posesoare.

Vintage cumparat pot numi doar cateva bijuterii achizitionate din targuri de profil, pentru ca foarte putine piese vintage (conform definitiei - care dateaza inainte de anii 80) pot fi purtate acum, plus costa foarte mult.

NU stiu daca ti-am raspuns la intrebare dar stiu ca si eu simt la fel in legatura cu vintage de suflet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu