duminică, 4 decembrie 2011

Retrospectiva Schimba Hainele '11

Pentru Schimbă Hainele anul acesta a fost victorios din punct de vedere al evenimentelor, un an cu 9 ediții care au dus la înfiriparea multor prietenii. Atât de puternică a fost atmosfera schimbului încat ne-a cam prins in mrejele lui și a trebuit să schimbăm puțin regulile și să ne organizăm mai bine.

Ne-am distrat de minune in cele patru locații. În primăvară am facut schimb de haine în Verde Cafe, (în februarie și în martie). Apoi am luat o pauză până în iunie, pentru ca s-a închis Verde și era cât pe ce să se redeschidă în strada Ocolului.

În iulie și august ne-a invitat British Gallery să folosim terasa, iar Rimmel London a recompensat schimbul de haine și cărți cu produse cosmetice. Au urmat 3 ediții consecutive în Cool Cat iar cea de-a patra și ultima de anul acesta, urmează pe 17 decembrie. Până atunci voi reveni cu aspirații pentru '12, pentru schimb.

Din punct de vedere al cercetării și scotocitului, nu am avut același success. A fost un an în care nu am mai avut timp sa merg la târguri vintage sau alte evenimente de profil. Am neglijat activitatea de pe blog și interesul pentru haine. A fost anul în care s-a deschis H&M și nu am mai practicat thrift-ul. Aș vrea sa reiau munca din anii trecuți și să reiau toate contactele și munca de blogger.

Am observat totuși că activitatea online s-a schimbat destul de mult. Sunt mult mai puține bloguri care vând haine vechi sau vintage. Parcă șifonierul bunicilor și al mamelor s-a epuizat iar acum majoritatea se îndreaptă către hainele noi, din propriul șifonier, pe care le vând second hand. Iar dacă haine nu sunt, atunci apar bijuteriile hand made. Consumul alternativ există oricum, pentru că există persoane interesate să achiziționeze piese originale, piese unicat.
Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu