duminică, 27 noiembrie 2011

Schimba personajul din noiembrie

A fost o editie frumoasa si linistita de noiembrie. Nimeni nu era incarcat cu energia de la Black Friday, desi am vorbit despre asta la schimb. :)

Asa cum am negociat impreuna cu toate participantele de la schimb, pe grupul dedicat evenimentului, timp de doua ore toate hainele care se adunau au fost analizate indeaproape de participante. Regula de maxim 10 lucruri la schimb nu a limitat numarul de haine, dimpotriva, au fost in preponderenta haine, cateva accesorii si doar cateva carti.

Ce am observat in schimb a fost o atentie mai mare pentru piesele pe care fiecare le-a adus. Toate cred ca am inteles ca trebuie sa aducem la schimb lucruri pe care nu le mai purtam, nu ni se mai potrivesc, dar sigur se potrivesc prietenei, surorii sau colegei si chiar le-ar veni bine.

La final am negociat piesele gasite in sezatoare. Faptul ca am insistat sa ne asezam a facut ca toata lumea sa fie multumita de ce a gasit la schimb, sa se bucure de prada si sa se laude, sau sa schimbe mai departe. Cred ca ne-am descurcat de minune!

Toate pozele de la eveniment le gasiti pe pagina de Facebook Schimba Hainele.

Multumim Mazza.ro pentru giveaway, (castigat de Andreea, felicitari!) si Shopping Report pentru reviste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu