marți, 15 martie 2011

Din martie


Cam asa a fost editia din martie:

Laura Ducu A fost foarte simpatica, mai ales ca este prima editie la care efectiv ajung! :) Mi-am gasit hainute f.dragute (si am observat incantata cum alte fete le alegeau pe ale mele) - pacat ca 2-3 imi sunt cam mici (nu am probat tot), dar le voi pastra pentru editia din aprilie. :p

Andreea Ivan Eu sunt super incantata de hainutele si accesoriile pe care le-am luat:D hainele imi vin toate. Oricum editia asta au fost MULTE lucruri frumoase. Abia astept editia din aprilie!A! Si multumesc pentru rimel;))

Alma Stancu Mie mi-a placut tare mult. Mi-am gasit si acum haine super frumoase ( le multumesc fetelor).Si a fost ok ca a trebuit sa probabm, pt ca am mai gasit lucruri dragute si dupa ce au fost puse la loc cateva.:P

Mai multe poze gasiti aici si aici.

Multumim sponsorului Rimmel London pentru cadouri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu