vineri, 15 octombrie 2010

Un, doi, trei la perete #VINTAGE (partea a treia)



Cooperativa munca in zadar?

De cele mai multe ori cand aud vorbindu-se despre vintage ma simt ca in revista de mai sus. Multe lucruri frumoase, puse impreuna, fara a distinge intre ele decat vizual si prin combinatii cu alte piese vestimentare. As fi vrut sa fie mai mult, dar dupa cum mi se tot repeta, trebuie sa inteleg: nu exista povesti vintage, exista doar haine vintage! La fel cum nu exista targuri vintage. Conceptul a fost ingropat demult, caci sub emblema vintage branduri noi stau la coada si asteapta sa se lanseze. Vezi Molecule la V for vintage. Si atunci, ce ramane?

Toate cautarile prin fotografii anonime, reviste si almanahuri Femeia au fost inutile? Au folosit cuiva? Merita sa continui? A descoperit cineva ceva pe blogul asta?




6 comentarii:

  1. Din nou cred ca ai o perceptie gresita a problemei. Molecule-F nu are nicio legatura cu vintage, este un "conglomerat" de designeri care nu prea asteapta sa se lanseze (ca s-au lansat cam de multisor). V4Vintage de data asta a strans laolalta vintage, design si bio - o alaturare foarte reusita (in opinia mea).
    Iar treaba cu "povestile vintage" e ok pana la un moment dat, dupa cum foarte bine a detaliat si Vintaggeria. In orice caz nu sunt esentiale, mai ales atunci cand e vorba de inventii penibile cum mi-a fost dat sa aud nu de mult, tocmai la un targ vintage. Si tot cateodata se intampla sa aiba povesti atat de urate incat nu prea stiu ce client care le-ar auzi ar mai indrazni sa le cumpere...nu detaliez insa cine are urechi de ciulit, sa le ciuleasca bine.
    In schimb orice demers privind studierea fenomenului vintage (si care pleaca de la baze reale, evident) cred ca e binevenit.

    RăspundețiȘtergere
  2. De cele mai multe ori imi place disonanta cu care privesti lucrurile, inclusiv prezenta de spirit de acum.

    E adevarat ca multe persoane spun minciuni pentru a-si vinde lucrurile, dar o fac si pentru ca piata este needucata si inghite orice, pentru ca nu exista adevarati experti care sa autentifice piesele vestimentare, experti eligibili.

    Tu esti unul din acei experti, dar ai nevoie de mai mult de vintage police si un parteneriat cu feminis. O asociatie cu statut si rol ar fi o solutie si parca aveai asa ceva in plan, inainte de a lansa muzeul virtual. Sau?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc.
    Din fericire piata nu mai este nici pe departe atat de needucata pe cat era - poate ca situatia a ramas la fel in materie de "vanzatori", insa in ceea ce le priveste pe cliente, nu. Minciunile cu privire la datari sunt (evident) la ordinea zilei, insa nu la asta ma refeream 9cel putin acum). Ci la o chestie mai noua - minciuna cu privire la provenienta articolului in cauza. Insa daca in cazul primului tip poate ca inca mai functioneaza, cel de-al doilea chiar creeaza stupoare. Clientele care cumpara vintage sunt in marea lor majoritate destul de umblate prin lume si cam stiu la ce sa se astepte. Inclusiv in materie de preturi.
    Privind asociatia - da, inca se discuta despre asa ceva insa nu e absolut necesara (cel putin in momentul de fata). Fashion Museum e arhisuficient. Sau va fi.

    RăspundețiȘtergere
  4. superoferte din Italia cumparate din romania?

    RăspundețiȘtergere
  5. LOL. Aia e doar una din probleme, cred ca deja ultra rezolvata si clara tuturor.
    Superoferte care te poarta in masina cu nino-nino cred ca ar fi varianta cea mai recenta... Cel putin din ce mi-a ajuns la urechi pana in momentul de fata, n-am apucat sa aprofundez si (sincer) parca nici nu-mi prea doresc...

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.ishop.ro/carte/Zvonurile_3585.html

    RăspundețiȘtergere