joi, 8 aprilie 2010

Clarificari pentru magazinase online foarte active

Nu vreau sa favorizez blogurile/siteurile consacrate sub titulatura de "vintage". Incerc sa imi dau seama daca media de 3-5 articole afisate pe zi este o solutie de succes si ce vor face celelalte bloguri pentru a supravietui.

Sunt blogulete care nu au fizic timp sa incarce 100 de tinute lunar, dar au timp sa selecteze din pasiune si cu mult devotament pentru "noua moda", cateva tinute pe care le comercializeaza. Uneori schimba hainele intre ele pentru ca isi comanda un numar prea mare sau prea mic, dar au grija ca acea piesa sa nu ajunga la gunoi ci sa intre pe maini bune. Daca insa media va trebui ridicata, inseamna ca cei care o fac din pasiune vor disparea?

Aceasta situatie imi aduce aminte de filmul You've Got Mail (1998) cu Tom Hanks si Mag Ryan in rolurile principale, in care, in urma problematicii dintre magazinele mari si cele mici, invinge dragostea. Sper ca si in cazul acesta sa castige pasiunea pentru hainute si cumparatoarele sa nu uite sa le verifice si pe cele mai micute.

Un comentariu:

  1. Monica - Pisica albastra8 aprilie 2010 la 11:05

    Eu nu vad situatia asta asa, imi pare rau. Nu e ca in "You've got mail!' si clar nu e vorba de consumerism.
    Imbracamintea, ideea de moda, de fashion e clar una subiectiva, personala, din punctul meu de vedere nu poate fi incadrata si cuantificata asa cum ai incercat tu, in termeni de vanzari, postari, noutati, activitate.
    Daca voi vrea o piesa unica si cu adevarat speciala si voi avea si bani de ea, voi cumpara negresit de la Vintage Boutique sau de la Margo sau de la Vintage Wardrobe. Daca imi va placea o bluzita hippie sau o rochita casual de la Cabaret Closet, o voi cumpara pe aceea fara sa regret ca nu e vintage sau ca nu a calatorit prin 4 generatii si 15 tari inainte sa ajunga la mine.
    Magazinele online nu mor pentru ca nu posteaza destul de des, mor pentru ca nu se incadreaza in dorintele si cerintele clientilor, ca nu vand produse conforme cu realitatea sau pentru ca raportul calitate/pret nu e deloc echitabil pentru cumparator, iar din poze nu-ti poti da seama de asta. Insa daca te "arzi" cu vreo gioarsa sintetica cumparata cu 200 de lei, sigur a doua oara nu mai dai click!
    Fetele care posteaza rar, dar lucruri de calitate, speciale, piese cu personalitate, nu trebuie sa-si faca griji deloc!! Am banuti pusi deoparte special pentru momentul cand o sa apara acolo exact rochia de care am nevoie pentru o aparitie "unforgetable" sau ia brodata care a vazut Woodstockul de aproape :))

    RăspundețiȘtergere