marți, 30 martie 2010

Profil "Vintage Lover"


Inca nu s-a inchis sondajul, mai astept raspunsuri, dar iata concluziile preliminare, completate de observatii calitative de la targuri si din online:

Femeile "anului 2000", sunt nascute dupa 1980 si au intre 20 si 30 de ani. Apreciaza valori precum independenta si curajul, sunt non-conformiste si flexibile in gandire. Nu vor sa fie percepute ca victime ale consumerismului, de accea evalueaza negativ marile corporatii si branduri. Sunt atrase mai degraba de marcile autohtone, cum ar fi Eugenia sau ciocolata ROM, care au o incarcatura emotionala puternica, a anilor copilariei. Sunt ambitioase si au spirit antreprenorial, astfel ca multe si-au deschis fie un blog “vintage” fie au gasit diverse idei DIY pe care si le vand.

Isi cumpara haine "vintage" online, de la targuri sau din magazinele SH, insa cel mai adesea aleg varianta online pentru ca le e mai la indemana. In medie nu urmaresc mai mult de 10 bloguri/site-uri si nu cheltuiesc mai mult 200 de lei pe haine "vintage", lunar. Vintage este un termen pe care il folosesc, pentru ca este comercial, dar stiu ca nu este cel mai potrivit si nu se rusineaza sa declare ca isi cumpara haine second hand sau ca merg la vanatoare in magazine SH.

Top 5 site-uri/ bloguri vintage ramane neschimbat (stiu ca sunt 6 dar doua dintre ele au ramas la egalitate, sortarea e in ordine alfabetica):

Evintage
Haine Vintage
Margot Vintage
My True Vintage
Vintage Boutique
Your Vintage Wardrobe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu