joi, 26 noiembrie 2009

Cautatorii de comori


Aceeasi saptamana, acelasi subiect care imi ocupa gandirea. Unde sunt cautatorii de comori la noi?

In Berlin de exemplu exista un job mildy cool, ce poarta denumirea de bargain hunters. Zile in sir acestia umbla prin niste locuri ce poarta denumirea de Flohmarkt si isi bat capul cu orele, pentru a gasi un obiect pe care au sarcina de a-l transmite mai departe catre colectionari. E un job trendy si care asigura ceva bani de chirie si mancare, pentru ca obiectul gasit este vandut mai departe la suprapret. Daca cineva nu are timp de pierdut in acest loc magnific Flohmarkt, altcineva poate face jobul pentru el.

Se ocupa de asta vreun vintage lover din Bucuresti? A mers cineva pe Valea Cascadelor la targ?

2 comentarii:

  1. eu am incercat treaba asta prin 2 flea marketuri in Paris, dar din pacate nu mi-a iesit mai nimic, din cauza preturilor extraordinar de mari...preturi ce cam excludeau ideea de bargain ...cred ca nu am nimerit eu bine, caci trebuie sa recunosc ca am fost la cele mai "cunoscute" piete de vechituri, totodata si puncte de atractie turistica.
    in schimb am dat total intamplator peste niste masute incropite ad-hoc pe undeva pe langa bazilica saint-denis, cu preturi mai mult decat acceptabile, de unde am cules cate ceva bunatati:D:D:D


    http://phantasnight.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. niciodata nu trebuie sa pleci la vanatoare cu gandul ca vei prinde multe. Mereu trebuie sa mergi cu mintea libera :)

    RăspundețiȘtergere