marți, 4 octombrie 2011

Un nou pas: NEGOCIEREA

50 de personaje ne-am strans acum doua sambate, cu roluri total diferite. Eu cred ca le-am jucat bine, fiecare dintre noi. Poate unele dintre noi au fost mai timide in interpretarea rolului, altele poate prea curajoase, totusi cred ca a ieist bine.

Aici gasiti toate personajele din septembrie, sau aproape toate. Personajul cu care am schimbat eu a fost prietena Helgai, de la care am mostenti doua rochii adorabile, amandoua gri.

Ma gandesc acum sa introducem o noua regula a schimbului, sa trecem poate la pasul urmator. Cristina a sugerat sa facem o "sectiune" de negocieri. Eu am gasit doua posibile variante de negociere:

1. "Piesa de rezistanta"Am putea avea o bucatica din eveniment in care sa strangem haine pentru negocieri. Ar putea fi vorba de piesa vestimentara pe care vrei sa ca celelalte fete sa se lupte. La inceput strangem hainele, dar una dintre piesele pe care le aduci trebuie sa fie "piesa de rezistenta" pe care o punem deoparte, cu o eticheta care are numele posesoarei. Dupa schimb, aranjam toate piesele de rezistenta iar cine si-o doreste trebuie sa negocieze cu posesoarea, sa ii ofere altceva la schimb.

2. "Sezatoarea" Am putea avea o sesiune de final, in care dupa ce toata lumea a schimbat hainele, sa stam sa ne laudam cu ce am gasit si daca e cineva care isi doreste o piesa de la altcineva, sa o ceara si sa ofere altceva la schimb.

Voi cum credeti ca este mai bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu