joi, 10 februarie 2011

La ce fel de personaj te astepti la schimb?


Acum ca tot m-am pregatit pentru schimba hainele, am pus in revista hainele pe care le-am schimbat deja si ce am luat in schimb si bilantul este interesant.

Prima concluzie la care am ajuns este ca eu imi aleg hainele prea tarziu. Dupa ce se da startul si toata lumea a intrat in camera si a pus mana pe ce a ochit inca de la intrare eu fac poze de atmosfera. Ma bucur enorm sa vad priviri atente, curioase si entuziasmate de culori si tesaturi. Ma bucur cand vad ca hainele mele sunt in mainile cuiva si le tine cu grija, sa nu le piarda. Dar eu le pierd pe ale altora...

A doua concluzie este ca desi imi place sa visez atunci cand imi aleg o hainuta si ma vad cu ea in alt oras sau la nu stiu ce petrecere, la schimb aleg foarte functional: o camasa si un panatlon negru, o bluza alba, un tricou. Pana acum nu am ales nicio rochita pentru ca e batalia prea mare pe ele si nu mai ajunge niciuna si pentru mine...

Schimba hainele pentru mine, pentru ca aleg sa fiu si observator al evenimentului dar si participant, nu se aseamana cu o vanatoare intr-un SH... este un schimb rational, aleg haine pe care stiu sigur ca le voi purta de mai multe ori. Asa ca, desi am spus ca mi-as dori sa fiu mai "Artsy fartsy" nu se va intampla decat daca las locul de observator altcuiva :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu