luni, 6 decembrie 2010

Schimba Personajul cu Roberta


Experienta schimb de haine.................este o combinatie letala care contine cele mai explozive substante : femei si haine :D

Acest mic targ mi-a oferit o experienta interesanta deoarece de cele mai multe ori cu greu imi gasesc ceva care sa imi placa si mai ales sa imi si vina si uite ca numai din doua targuri as putea spune ca mi-am schimbat o parte din garderoba . De asemenea ma fascineaza sa descopar cat de mult conteaza rutina pana si in viata hainutelor. Lucruri pe care le-am gasit si care mie imi par superbe pentru altcineva nu mai reprezenta nimic. Si acelasi lucru pot sa spun si despre lucrusoarele mele care nu mi se mai potriveau sau care erau foarte frumoase dar nu si pe mine :P!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu