miercuri, 27 octombrie 2010

Schimba Hainele cu Nora

Nora ne povesteste experienta ei de la schimb.

Schimbul a fost foarte placut, ca de fiecare data; mi-au lipsit acum pisicile dar ma bucur ca a fost ceaiul.

Desi in urma testului reiesea ca vreau sa scap de Peggy Moffit, dupa schimb mi-am dat seama ca mi-am luat hainute foarte asemanatoare cu cele de care abia ma despartisem, he he... M-am ales si de data asta cu vreo patru piese pe care le voi purta cu drag, am sa atasez aici foto, caci pozele conving cel mai bine.

Am fost de mica pasionata sa schimb hainele cu sora mea si cu prietenele, asadar ma bucur sa fac in continuare asta cu zeci de fete pe care nu le cunosc dar ale caror hainute urmeaza sa le port, hmm...

Abia astept schimbul urmator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu