miercuri, 14 iulie 2010

What is Vintage

Te consideri un stilist vintage?
Hahaha...ohh nu dar poate pe viitor cine stie:). Eu nu tin cont de "reguli vestimentare" ma imbrac si imi aleg hainele in functie de starea pe care o am.

Cum ai inceput sa te ocupi de vintage?

Inca de mica eram pasionata de mirosul cartilor vechi, de targuri, obiecte si piese vestimentare speciale. Pe parcurs a aparut acest curent, bloguri ,targuri si imediat m-am apucat si eu.

De ce sunt hainele vintage fermecate?

Nu stiu daca sunt fermecate insa stiu ca cele mai multe dintre ele sunt unicate si de aici si nebunia asta cu vintage-ul. Un cuvant des intalnit despre care nu avem chiar o idee clara. Unii cred ca vintage inseamna vechi, altii ca inseamna demodat, kitsch, second hand sau ca este de fapt moda din anii 20'. Niciunii nu gresesc foarte tare, dar nu au nimerit exact definitia.
Hainele vintage sunt purtate de oameni care vor sa fie deosebiti, nu le place monotonia si vor sa iasa putin din tipare.

Unde gasesti haine vintage?

Cele mai multe se gasesc la targurile din strainatate (Bruxelles, Italia) dar si in targurile din Romania se mai pot gasi lucruri speciale. Deasemena la persoane care au mostenit diverse piese din perioada 20' 70' si vor sa renunte la ele, acele piese au intradevar o istorie frumoasa.

Stilul tau reflecta o semnatura persoanala. Cine sau ce influenteaza stilul tau vintage?

Multumesc:). Stilul meu nu este doar vintage imi place sa combin toate stilurile posibile. Ma influenteaza tot ce ma inconjoara de la o melodie,un videoclip,film sau o carte buna pana la personalitatea lui Johnny Depp.

Cum ai defini blogul What is Vintage?

Haine remarcate de mine, selectate si combinate intr-un fel. Practic What is Vintage vinde stilul meu personal.

Ai cateva sfaturi pentru momentele in care plecam la cumparaturi de haine sau accesorii vintage?

Sa nu va lasati influentate de nimeni, sa va cumparati ce va place si sa fiti cat mai originale.

Care consideri ca este cel mai bun lucru de pe Schimba Hainele?
Informatia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu