joi, 8 iulie 2010

Jocuri din copilarie


Am gasit pe Ping Pong un joc si o jucarie si m-am proiectat instant in trecut. Sah nu am jucat decat o data, la ora de sport in scoala generala, cand ploua afara, profesorul ne-a initiat putin in tainele jocului, dar nu am mers mai departe. Stiam ca nu voi ajunge un Kasparov. Masina de Paine in schimb am avut, ramasa de la tata. Ce obiect frumos!

Pe langa jucariile mostenite de la parintii mei insa, nu prea imi placea ce se gasea in comert, in anii '80. De prea putine imi aduc aminte sa fi fost aspectuase. Poate doar colectia de timbre. Mergeam cel putin o data pe saptamana la tutungerie si imi cumparam un plic filatelic. Aranjam timbrele foarte tacticos in clasorul meu alb, pe categorii sau in functie de culori. Din cand in cand, toti copii care aveau clasoare ieseam pe in scara blocului si faceam schimb de timbre.

Voi de ce jocuri si jucarii va aduceti aminte?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu