joi, 15 iulie 2010

Ana Maria pentru Italian Vintage


De ce crezi ca vintage-ul este atat de captivant si dezirabil?
Foarte pe scurt: RECICLARE SI CREATIVITATE! Asta vad eu prin vintage. Este o manie intr-adevar in aceasta perioada dar putini ajung la un final frumos si cu stil intr-o tinuta vintage. Multi vin la targurile vintage si ajung sa poarte haine vechi doar pt faptul ca e ceva la moda, pe sistemul are si prietena mea, ai vazut ce bine ii sta ei, etc... Ceea ce e f trist! Deja am ajuns sa copiem si acest stil, sa nu mai fie nimic original.. si asta s-a intamplat prin exagerarea de expozitii de acest gen si prin acceptarea de catre organizatori a participantilor care nu au nici o legatura cu ceea ce inseamna VINTAGE!

Ai vreun designer vintage favorit?
Fără îndoială că există o mulţime de designeri talentaţi pe care ii ador, dar Coco Chanel este preferata mea. A fost prima care a creat un nou stil, o nouă industrie a modei şi a încălcat toate regulile în acelaşi timp. Ea este cea care a spus că simplitatea este cheia adevăratei eleganţe şi a şi demonstrat-o. Multumim Mademoiselle Chanel.

De unde iti cumperi piesele vintage pentru tine?
Cat am locuit in Florenta, ma imbracam de la magazinele prietenilor mei, Officina Vintage, Beggar Len, Nadine , iar de 2 ori pe an avea loc"'Vintage Selection " ( un targ foarte mare la Stazione LEOPOLDA) si imi amintesc ca uneori imi pierdeam mintile si lasam sume de ordinul sutelor de euro. cu trecerea timpului am inceput sa inteleg sursa minunilor pe care le detineau si ambitiosa cum sunt, in putinele mele zile libere de la magazin (tot cu hainute ma ocupam si acolo), plecam in cautare de comori vintage la preturi mai accesibile, direct la sursa de desfacere la asa zisele depozite de "Indumenti usati". In acest moment imi pastrez piese vintage din colectia mea si bineinteles fac achizitii si de la colegele mele care la randul lor sunt si ele "cautatoare de minuni ".

Care este epoca ta favorita din moda?
Stilul interbelic este perioada cea mai fascinanta din moda.

Exista vreo piesa iconica vintage pe care ai vrea sa o ai in garderoba ta?
Una din primele palarii realizate de Mademoiselle Chanel!

Cand ai devenit interesata de vintage si ce a declansat interesul pentru vintage?
De cand ma stiu, am avut o mare RECUNOSTINTA pentru hainele si obiectele vechi. Oameni in trecut aveau mai putine haine, dar investeau mai mult in cele pe care le cumparau, le pastrau mai bine si le indrageau mai mult. Acel " drag " il simt de fiecare data cand descopar o piesa veche. Ma emotionez pot spune, iar emotia aceasta ma face sa ma consider foarte norocoasa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu