miercuri, 30 iunie 2010

Mariana - 1982





Este 1982. Pentru majoritatea doamnelor din jurul meu nunta reprezenta si inca reprezinta o anumita piesa vestimentara: rochia de mireasa. De aici si mirarea celor apropiati in momentul in care eu m-am sustras achizitionarii vestitului simbol pentru a opta in schimb sa imprumut rochia alba de la o cunostinta.
Mult mai provocatoare mi s-a parut alegerea rochiei pentru cununia civila pe care o programasem spre seara. Dupa indelungi cautari in Bucuresti, Craiova si Slatina m-am lasat vrajita de o rochie pe care am achizitionat-o de la Magazinul Olt din Slatina. Inca o am; sta cuminte pe umeras si de fiecare data cand deschid usa sifonierului imi aduce un zambet amintindu-mi de clipele in care m-am simtit cea mai fermecatoare ... dintre toate! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu