marți, 25 mai 2010

Idei de concurs

Sursa foto

As vrea sa adun mai multe fotografii de la nunti. Toate fotografiile inscrise in concursul trecut erau din aceasta zona si cred ca asa am cele mai multe sanse sa inteleg mai multe despre moda veche romaneasca. As vrea sa adun o colectie de povesti despre rochiile de nunta si poate sa le public intr-un album "nunta romaneasca". Dar nu stiu cum sa fac sa sune concursul, nici premiul care sa fie... si in plus am primit notificari ca mecanismul de la concursul trecut era ciudat. Ma ajutati?

Idei si sugestii fie in comentarii, fie pe adresa sertarulcuhaine[@]gmail.com.
Multumesc!

5 comentarii:

  1. Hmmm... Weddings in the Golden Era? :)
    Cit despre premii, eu rivnesc la urmatoarele carti de pe Amazon:

    "Old Clothes, New Looks: Second-Hand Fashion"

    "Virtual Vintage: The Insider's Guide to Buying and Selling Fashion Online"

    "Wearing Vintage" (by Catherine Bardey)

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ramana tot carti?
    acum citesc old clothes, new looks. multe comparatii pot fi facute cu ce se intampla la noi, dar tot avem un sistem aparte :)

    RăspundețiȘtergere
  3. premiul ar putea sa fie un exemplar moca al albumului :P. si sa castige cea mai originala/ aparte tinuta de nunta. titlul: nunta in era comunismului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum 1 an, in iunie, cred, a fost o expozitie cu fotogarfii vechi de nunta la MNAC.Poti intreba acolo cum se numea expozitia si alte detalii in caz ca le dai de urma..ptr ca eu nu-mi mai amintesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah...fotografiile din expozitie erau mult mai vechi de perioada comunista...

    RăspundețiȘtergere