duminică, 2 mai 2010

Debenhams

Nu e vintage dar e tare frumos, de la My oldies but goldies.

6 comentarii:

  1. Am pe blog asa ceva, la categoria unicat, dar confectionat acum 25 de ani,pentru cununia fratelui meu.
    Nu pentru reclama am facut aceasta remarca, ci doar pentru a sublinia faptul ca " moda revine", asa ca tineti de lucrurile vechi, nu din avaritie, ci pentru ca nu se stie niciodata cand se poarta din nou.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca bine spui,Gena!
    Apropositos,frumos setul de la tine!
    Asta-mi aminteste de faptul ca am si eu un asemena brau,dar din catifea :D
    Cred ca ar arata bine peste o camasa,poate...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Vintagelike si @Fingo: Eu banuiesc ca braul ar fi din anii '80, datorita modului de inchidere, materialului si etichetei. Nu vreau insa sa fac nici un fel de apreciere intrucat sunt departe de a fi experta, plus ca am vazut ca astfel de lucruri au darul de a dauna grav linistii blogosferei (iar eu, e felul meu, sunt o persoana linistita) :)
    Oricum, multumesc pentru atentie si incantata de cunostinta, Fingo!
    @MargOl, chiar asa am scris in descriere, ca ar arata bine peste o camasa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara legatura cu comentariul meu initial, multumesc Marga ( foarte draga mie) pentru apreciere, multumesc Fingo, pentru ca promovezi ceea ce admiri, multumesc My Oldies but Goldies pentru vorbele sincere.
    Pot sa imi multumesc si mie pentru ca imi doresc sa fie multi oameni ca voi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Gena: nu ai pt ce sa-mi multumesti!Valabila si reciproca ;).Mi-a placut maxim fraza de incheiere :))

    *My Oldies But Goldies - in cazul asta ai scuzele mele,nu am avut timp sa intru la tine:D,ca vedeam printre dinti deja la ora aia...

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult si eu de atentie:). Ma bucur sa intalnesc oameni care fac lucruri cu pasiune, tineti-o tot asa fetelor ca e foarte frumos ce faceti!

    RăspundețiȘtergere