marți, 4 mai 2010

Cum combinam hainele vechi


Rezultatele intrebarii de mai sus confirma o regula de aur pentru "vintage": combinatiile nu trebuie sa includa numai haine vechi sau toate dintr-o singura epoca. Hainele vechi se combina cu cele noi iar criteriile de combinatie depind de fiecare persoana in parte. Imaginatia fiecaruia este cel mai important criteriu de alegere a hainelor si de combinare.

Gustul pentru hainele vechi reprezinta o cautare a autenticitatii si originalitatii, o forma de consum ostentativ prin intermediul careia fiecare isi exprima individualitatea dar si cunostintele de moda. Ne achizitionam si afisam diferite articole tocmai pentru ca suntem constiente ca nu sunt disponibile in canalele de consum conventionale. Ne laudam cu asta si speram sa fim admirate. Unele dintre noi se transforma, constient sau nu, in mici arheoloage si isi educa simturile estetice prin intelegerea diferitelor perioade istorice.

Aceste consumatoare sunt curatoarele modei vechi, conservand si restaurand de multe ori hainele din colectiile lor si dand nastere unei sub-
culturi pe care o numesc intentionat vintage, obligate de conotatia cuvantului sa fie intr-un proces continuu de perfectionare.

6 comentarii:

  1. ce mi plac postarile tale din ultimul timp :) tine o tot asa,pupici,Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multu Ioana! Stricasem umpic atmosfera cu problema datarilor, dar mi-am revenit! :)
    Si eu sper sa nu imi mai vina idei revolutionare :))

    RăspundețiȘtergere
  3. n am zis nimic de datari :) doar ca mi plac mult ultimele subiecte! :) and after all,revolution means evolution :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit Cristina, chiar ma intrebam ce s-a intamplat cu tine. Sper ca e totul bine in Paradisul Vintage. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu s-a intamplat nimic, am avut (si am) foarte multa treaba. De Paradisul Vintage nu ma ocup eu, ingerii-s cam slabi la minte si nu-s pe gustul meu...
    Da' ma luminezi si pe mine ce-i aia "umpic"? :) Sa nu cumva sa ma simt frustrata ca nu stiu...

    RăspundețiȘtergere