miercuri, 13 ianuarie 2010

Dulapul Bunicii


Astazi m-am intalnit cu Sara, de la Dulapul Bunicii, care a fost foarte draguta si mi-a adus o rochie pe care de mult o pandeam, dar nu am eram sigura daca o vreau sau nu. Imi place chiar mai mult decat credeam si asta pentru ca din imagine nu se vad clar culorile, care sunt mult mai vii. Maine o voi purta toata ziua, abia astept!

Intalnirea cu Sara a fost foarte placuta. Am baut o cafea si am povestit mult despre ce ne pasioneaza: haine vintage, targuri, oameni, Romania, diferente intre romani si alte popoare mai mult sau mai putin civilizate, cum sunt percepute hainele vintage la noi si cum unii ne catalogheaza aiurea, in timp ce in alte tari e vintage-ul e o atitudine de sine statatoare... In sfarsit, concluzia este ca ar fi frumos sa organizam o intalnire mai mare, asa, ca-ntre pasionati :). Prima optiune ar fi targul de duminica din La Scena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu