duminică, 8 noiembrie 2009

Mult, la gramada, romaneste

Din curiozitate, ieri am fost la un targ de haine si incaltaminte produse in Romania in Parcul Circului. Am vrut sa vad diferenta intre un targ de vintage, care este exclusivist si un targ de haine care se adreseaza tuturor. Am ramas masca.

Lasand la o parte alegerea locatiei, faptul ca au inghesuit un cort intr-o parcare in care intra ingramadite 4 autobuze care aduc copii la Circ, ce am vazut inauntru a fost ingrozitor. Nici in Obor nu cred ca mai poti vedea inghesuiala de acolo. Nu am putut sa stau inauntru mai mult de 7-10 minute si asta pentru ca nu aveam loc sa trec printre standuri si sa pot vedea totul mai repede, din cauza aglomerarii.

Nu am vazut o pereche de cizme care sa imi placa, desi erau si obiecte pe care scriau "lavorazione artigianale". Nu m-am putut uita la o haina de piele pentru ca erau culorile alese prost, desi erau multe standuri printre care 2-3 doar din Bistrita. Am vazut tricoturi chinezesti in targ romanesc, toate inghesuite in standuri mici, fara spatii de proba, sau daca existau si acestea erau injghebate in colturi, asta pentru a nu-ti da posibilitatea de a evalua corect cum sta o haina pe tine.

Fiind nevoita acum sa fac o comparatie intre un targ vintage si unul neaos am inteles ce vroia sa spuna Vintage Police prin aprecierile aduse ultimei editii a targului The Clothes Next Door, unde locatia era aleasa astfel incat sa nu incurce pe nimeni, aveai loc sa te misti printre standuri si sa ai suficient spatiu vizual pentru a putea remarca ce iti place si in plus vanzarea a mers bine, pentru ca fiind multe standuri mai multa lumea s-a incumetat sa vina pentru ca stia ca avea de unde sa aleaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu