marți, 1 mai 2012

Schimba Hainele din Aprilie

A mai trecut o editie a schimbului de haine, care, la fel precum multe alte editii a debutat cu emotii multe. De data aceasta nu avea cine sa ne deschida portile Gradinii Secrete de Schimb, din Cool Cat :). Oricum, imediat ce am gasit cheia, ne-am organizat repede si lucrurile s-au inviorat la fel de repede. A se vedea pe facebook.


Nu stiu daca a fost atat de rau ca portile au stat inchise timp de o ora. Asa am avut timp de conversatie. Am avut timp sa ne cunoastem putin si sa intelegem intre ce personaje ne invartim. Asa am aflat de muzeul in care te simti precum un copil, in Spania, sau ca cei care emigreaza nu mai iau dupa ei toate hainele ci le doneaza prietenilor.

Schimbul de sambata, a fost exact ca intre prietene bune. Desi nu ne cunoastem foarte bine, personajele din hainute ne strang laolalta si ne ofera sansa sa ne cunoastem.

As vrea ca datile viitoare sa fie la fel, sa stam sa povestim. Ma gandesc ca sezatoarea/ negocierea de haine ar putea deveni continoarea logica a schimbului de haine, schimbul de idei.

Voi, personajele de la schimb, ce parere aveti?

11 comentarii:

  1. Am schimbat, am schimbat.Oricum le schimb in fiecare luna aproape pentru ca mereu imi place altceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu le schimb la 1-2 luni pentru ca imi place sa port tot timpul ceva nou!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Do you understand there is a 12 word sentence you can communicate to your man... that will induce intense feelings of love and instinctual attraction to you deep within his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, admire and look after you with all his heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Love Response

    This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to work harder than before to make your relationship the best part of both of your lives.

    Matter of fact, triggering this all-powerful impulse is so essential to achieving the best possible relationship with your man that once you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will soon find him expose his heart and soul for you in such a way he's never experienced before and he will recognize you as the only woman in the world who has ever truly tempted him.

    RăspundețiȘtergere